Monday, February 23, 2009

meluncurkan perjalanan hidup!!!!

masalah aku da setel...so skan nk cari kije...lau boleh nk cari kt area kl.swnonye aku agak riso gak nk stat kije ni cz aku da byk lupa bab mmasak ni..nk kena asah balik skill2 y x seberapa ni...hope bila da mula kije ni aku da sedar y tanggungjawap makin besar..kena fokus.nk kumpul wit,harta..dan juga aweks haha..ok kt sini aku nk listkn apa y aku xsuka kerja kitchen...
1.xde time nk enjoy
2.tekanan kije y amat kuat
3.xde life
4.xde kawan
5.cabaran dan dugaan y xpernah surut
6.mimpi la lau nk kije sharp2 8jam
7.nk cuti??mimpi la..

hmm...2je kot..tp ada gak klebihan y mbuatkn aku seronok bila p kije
1.bunyi eksos fan..bes wooooooo
2.dapat makan free
3.dpt kije kt byk tmpt..
4.xbosan
5.gaji y ok..
6.kembang idung bila fud y kita sediakn d hargai
7.dapat jumpa ngan vvip
8.sememangnya aku obses bila dapat pegang kuali.senduk..etc

No comments:

Post a Comment