Saturday, February 28, 2009

ketidakwarasan padaku

assalamualaikum...esok aku da mula kije.ntah xrasa excited lak..siyes cam xde smgt..mybe sbb aku dok ilex lama sgt kot..hasilnya aku malas..tp aku akan pushkn semangat aku.1st day kije mmg agak pening ckit cz xserasi g ngan suasana kije..food..staff.lama ok la...aku arap2 sume sukses la.aku swnonye xbape slesa ngan exec chef aku even die la y byk tolong aku..dia la y byk tegur aku bila aku wt mistake..slalunya bila dia sound aku..mata die tepat2 tgk mata aku..kiranya panahan api amarahnya kot..sbb aku ni byk main.xsiyes sgt bila kije.aku suka kn suasana kije y enjoy..sbb kitchen ni..bak kata omputeh 4d...apa 2 4d..meh aku btau
1d:dangerous-pisau,api,haba dan wap panas etc
2d:dirty-sebenarnya kebanyakan kitchen kt mesia ni kotor..rasanya lau korang masuk kitchen baru la taw cane bersihnya chef,cara memasak,peralatan...psst!!!kacau mee guna kaki je..hehe..wt y trase 2..jgn saman sy..sy orng susah
3d:dust-haha..sampah beb!!kononnya nk makan kt hotel 5star..tp taw x y sediakn food 2 adalah sampah??
4d:difficult-kitchen panas,attitude teman skerja..tekanan tekanan..sume 2 adalah sukar nk lalui lau korang jenis saiko..
ok la..lau ada y xbape stuju ngan apa y aku btau ni..rajin2kn betulkn persepsi aku ni..ni jz pandangan aku je..ok la.jap g wa mau titon...esok nk bgn awal..nk trim rmbt.pas2 nk p kije..doakn aku hepi..peace love n respect

No comments:

Post a Comment