Saturday, February 28, 2009

obsesiku

walau seisi dunia tuduh aku gila..aku..aku... kisah wooooo..mana bley aku idup ngan tenang lau sume anggap aku gila..nnt xpasal2 aku kena ikat kt hospital y hepi 2 hehe..ok2 cukup merapu..post ni aku tuju kt die..y penah aku sygi..cntai..haha..ops!!!tjiwang lak..xpe la..lgpun kadang2 kena gk layan ati ni..mana lokasi die skan???apa khabar dirinya??sungguh aku xtaw..sbb da loskontek.die y blah dr aku..even aku ni setia pd die..aku xsalah kn die pon..die ada jalan hidup die.sape la aku nk marah kt die..die ada hak utk blah dari aku..lgpun die hepi tggalkn aku..aku pon xpenah arap die kembali.die da dapat slimut hati y mbahagiakn..orng y mbaluti dirinya..menari dalam pelukan dgnnya..die cinta pertama aku..cinta kedua aku??aku lom jumpa lg..pelan2 kayuh la..nnt ada la hehe...hope dapat y better dr die haha..so kepada hati itu..sudi x kapel ngan aku hahaha..ok bye...peace love n respect

No comments:

Post a Comment